- Endpoint na komputerze użytkownika ma niepoprawny klucz API
- Komputer użytkownika jest wyłączony lub endpoint na komputerze jest wyłączony
- Zamówienie nie zostało potwierdzone (osobiste lub telefoniczne)
- Produkt do zamówienia został wprowadzony po potwiedzeniu zamówienia (do Subiekt wysłane zostało, jako że potwierdzone, zamówienie bez produktu. W takim wypadku zamówienie nie wpadnie do żadnego statusu z błędem, nie pojawi się w statusie „Nie wysłano do Subiekt” i „Nie ma towaru w Subiekt”). Takie zamówienie „zawiśnie” w statusie pochodzenia (Nowe zamówienia) i aby ponowić proces przesyłu danych trzeba na nowo stworzyć zamówienie (dodanie produktu po potwierdzeniu nic nie da)
- Towar w zamówieniu nie został odnaleziony w Subiekt, wtedy zamówienie w Baselinker powinno „przeskoczyć” do statusu wskazanego w konfiguratorze Sellintegro („Nie przesłano do Subiekt”). Mogą być co najmniej trzy przyczyny takiego niepowodzenia:
- towaru nie ma na kartotece towarowej w Subiekt
- w konfiguratorze Sellintegro wprowadzone zostały nieprawidłowe ustawienia mapowania
- zamówienie z Baselinker nie posiada uzupełnionej zakładki „Dane do faktury”
- Towar w zamówieniu został odnaleziony w kartotece towarowej Subiekt, ale stan magazynowy wynosi 0. Wtedy też, jeżeli w konfiguratorze Sellintegro ustawiony jest odpowiedni status Baselinker, zamówienie przeskoczy w BL do tego statusu.
- Zamówienie zostało wcześniej przesłane do Subiekt (może dotyczyć zamówień anulowanych, ale z czasem opłaconych). Zamówienie nie zostało anulowane
- Towaru z zamówienia nie ma na magazynie wewnętrznym Baselinker
- Nie zostały uzupełnione dane do faktury
- Produkt nie został skojarzony po numerze aukcji