Szablony, eksporty i wydruki w Baselinker

Czy chcesz, aby pracownik na magazynie otrzymywał przejrzystą kartę zamówienia? A może chciałbyś zadbać o lepszy wygląd swojej korespondencji email z klientami? Nic prostszego. Za pomocą Baselinker możemy stworzyć:

  • interesujące szablony email,
  • templatki kart zamówienia
  • etykiety nadawcze
  • listy wysyłkowe
  • raporty z inwentaryzacji,
  • spis adresów email
  • zbiór przesyłek
  • spisy produktów
  • faktury i paragony
  • inne wydruki i eksporty CSV, XML

Każdy wydruk i eksport można wzbogacić o potrzebne informacje i walory estetyczne, takie jak kod kreskowy, kolorowe tła, tabelki, pogrubienia, podkreślenia, zdjęcia, logo i inne.

Większość zmian w wydrukach i eksportach wprowadzamy za pomocą tagów, czyli haseł przedmiotowych w nawiasach kwadratowych. Budowa przystępnego dla klienta szablonu email czy praktycznej karty zamówienia, wymaga też znajomości HTML, CSS oraz umiejętności zbudowania odpowiedniej struktury sekcji i tagów.

Niekiedy też chcielibyśmy wprowadzić własny tag, którego nie ma w aktualnym zbiorze. Taka modyfikacja też jest możliwa. Inną możliwość dają nam modyfikatory, czyli możliwość tworzenia zależności wynikających z wartości wprowadzonych do tagu. Dla przykładu, możemy ustawić zależność, że jeśli tag [Płatnik chce fakturę] przyjmie wartość 1 (tak chce), to w tym właśnie miejscu zamiast słowa TAK, pojawi się wyrażenie: Faktura.

Spis sekcji możliwych do ustawienia w wydrukach i eksportach Baselinker:

  • Zamówienie (informacje podstawowe o zamówieniu)
  • Zamówienie -> Produkt (pozycja zamówienia)
  • Zamówienie -> Paczka (paczka utworzona w zamówieniu)
  • Zamówienie -> Faktura (informacje o fakturze wystawionej do zamówienia)
  • Zamówienie -> Faktura -> Pozycja (pozycja faktury)
  • Zamówienie » Faktura » Stawki VAT (podsumowanie stawek VAT)
  • Zamówienie » Paragon (informacje o paragonie wystawionym do zamówienia)
  • Zamówienie -> Paragon -> Pozycja (pozycja paragonu)
  • Zamówienie -> Wiadomość (wiadomości do i od klienta)
  • Zamówienie -> Historia: Status (historia zmian statusu zamówienia)
  • Zamówienie -> Historia: Płatność (historia zmian płatności zamówienia)
  • Statystyki (pogrupowane informacje o zamówieniach)
  • Spis produktów (pogrupowana lista produktów z zamówień)
  • Spis produktów – statystyki (pogrupowana lista produktów z zamówień)

Przykład. Spis tagów dla sekcji [ZAMÓWIENIA]:

  • [ZAMOWIENIE_POZYCJE], [numer_zamowienia], [numer_w_sklepie], [numer_w_hurtowni], [numer_zamowienia_blconnect], [numer_transakcji], [pochodzenie, [pochodzenie_nazwa], [data_zakupu], [waluta], [wartosc_produktow], [wartosc_calkowita], [waga_calkowita], [uwagi_kupujacego], [uwagi_sprzedawcy], [pole_dodatkowe_1], [pole_dodatkowe_2], [gwiazdka], [link_do_zamowienia], [link_do_faktury], [link_zdjecie_produktow], [wysylka_nazwa], [wysylka_cena], [wysylka_pobranie], [wysylka_pobranie_kwota], [wysylka_nr_nadania], [wysylka_kurier_kod], [platnosc_nazwa], [platnosc_wplacono], [platnosc_status], [platnosc_pozostalo], [klient_login], [klient_email], [klient_telefon], [dostawa_imie_nazwisko], [dostawa_imie], [dostawa_nazwisko], [dostawa_firma], [dostawa_adres], [dostawa_kod_pocztowy], [dostawa_miasto],[dostawa_kraj] [dostawa_kraj_en] [dostawa_kraj_de] [dostawa_kraj_kod] [dostawa_punkt_nazwa] [dostawa_punkt_adres] [dostawa_punkt_kod_pocz] [dostawa_punkt_miasto] [dostawa_punkt_pni] [platnik_imie_nazwisko] [platnik_firma] [platnik_adres] [platnik_kod_pocztowy] [platnik_miasto] [platnik_kraj] [platnik_kraj_en] [platnik_kraj_de] [platnik_kraj_kod] [platnik_nip] [platnik_chce_fakture] [numer_faktury] [numer_korekty] [numer_paragonu] [status_nazwa] [status_nazwa_krotka] [status_nazwa_pelna] [ilosc_sztuk_calkowita] [status_data] [zamowienie_lp] [aktualna_data] [ebay_krotki_numer_transakcji] [amazon_fba_kod] [amazon_fba_miasto] [amazon_fba_kraj_kod] [amazon_data_dostawy_od] [amazon_data_dostawy_do] [amazon_data_wysylki_od] [amazon_data_wysylki_do] [allegro_smart] [allegro_ilosc_paczek] [profil_nazwisko]

Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że mamy kilkanaście sekcji, a w każdej po kilka, lub kilkadziesiąt tagów, to otrzymujemy narzędzie dające duże możliwości kreowania informacji.