Regulamin, polityka prywatności i strony informacyjne na sklepie
Strony informacyjne to te podstrony na sklepie internetowym, na które wchodzą potencjalni klienci odwiedzający sklep, aby dowiedzieć się czegoś więcej o sklepie, swoich zakupach lub o samym sprzedawcy. Struktura stron informacyjnych może być mniej lub bardziej rozbudowana. W głównej mierze chodzi o to, aby odciążyć pracowników biura obsługi klienta, pomóc klientom w procesie decyzyjnym i zmniejszyć poczucie dysonansu pozakupowego. Jeśli struktura stron informacyjnych jest rozbudowana, można podzielić ją na sekcje tematyczne (kategorie stron).
Zapytaj o ofertę
Wśród stron informacyjnych można wyróżnić kilka podstawowych kategorii stron informacyjnych. Na sklepie internetowym powinny znaleźć się strony informacyjne dotyczące tzw. polityki przedsprzedażowej. Wśród nich dominującą rolę odgrywają strony, na których umieszcza się regulamin sklepu, sposób realizacji ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO, a także strony informujące o prowadzonej przez sklep polityce prywatności i polityce cookies. Kolejną kategorię stron informacyjnych, którą koniecznie trzeba udostępnić potencjalnym klientom odwiedzającym sklep on-line, to kategoria stron dotycząca polityki / gospodarki stricte sprzedażowej. Do stron informacyjnych z tej kategorii należą takie, na których zamieszamy informacje o akceptowanych sposobach płatności, koszcie i czasie wysyłki oraz całkowitym czasie realizacji zamówienia. Następnie musimy zadbać o przekazanie klientom informacji na temat prowadzonej przez sklep polityki posprzedażowej, a w tym warunków zwrotów, reklamacji, serwisu i innych ogólnych informacji potrzebnych w relacji z użytkownikiem produktu. Warto pamiętać, że prawno-organizacyjne aspekty polityki przedsprzedażowej, sprzedażowej i posprzedażowej sklepu internetowego są elementem produktu. To tzw. produkt rozszerzony, który obrok produktu właściwego i rdzenia produktowego składa się na rzecz / usługę kupowaną przez klietna. Prowadząc sprzedaż warto pamiętać, że klient kupuje nie tylko produkt, ale i usługę, a nade wszystko: satysfakcję, markę i prestiż. Poza kategoriami stron informacyjnych (kategoria to zbiór stron o treściach zbliżonych tematycznie) związanych z polityką sklepu internetowego, na sklepie internetowym (zazwyczaj w stopce) umieszcza się strony informacyjne należące do trzech kategorii: informacje kontaktowe, strefa klienta i strefa zakupów. Strony te pomagają klientom zorientować się co do najważniejszych informacji o sprzedawcy, co do cech swojego zamówienia oraz na temat niektórych produktów na sklepie. Do stron z kategorii stricte informacyjnych zalicza się stronę z mapą strony. Mapa strony przydaje się do lepszego pokierowania tych użytkowników, którzy czują się zagubieni i przytłoczeni zbyt dużą ilością informacji. Jeśli klient nie może przez dłuższy czas znaleźć czegoś na sklepie, to powinien mieć możliwość przyjrzenia się mapie sklepu. Kolejną stroną z kategorii stricte informacyjnych jest stron „O nas”, na której umieszcza się podstawowe informacje o firmie, informacje kontaktowe, a także informacje na temat historii firmy, wizji, filozofii firmy, misji, celów działalności, itp.. informacji, które przybliżają klientom to, kim jest sprzedawca i do kogo należy sklep, w którym kupują produkt. Bardzo ważne jest, aby pamiętać, że klient nie kupuje tylko produktu, ale i markę. Poza w/w stronami, do kategorii stron strice informacyjnych należą strony kontaktowe, a w tym formularz kontaktowy. Klient sklepu internetowego powinien mieć łatwą możliwość nawiązania kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w sposób dogodny klientowi. W świecie marketingu mówi się o komunikacji omni-channel, czyli o udostępnianiu klientom wielu kanałów kontaktowych. Na stronach kontaktowych klient powinien łatwo odnajdywać telefon do BOK, czat z konsultantem oraz formularz kontaktowy. Wszystkie te formy kontaktu mogą zostać zawarte na jednej stronie, lub też można wykonać przekierowania na podstrony odnoszące się do konkretnej formy kontaktu klienta ze sklepem. Warto w tym miejscu wspomnieć jeszcze o stronie informacyjnej, czy też po prostu jednolinijkowym formularzu pozwalającym klientom zapisać się na newslatter. Tego typu mini formularz z miejsce na adres email warto umieścić w w prawym dolnym rogu stopki na sklepie internetowym. Strefa klienta to kategoria stron informacyjnych ściśle związanych z obsługą danego klienta, jego kontem zakupowym, zamówionymi produktami, realizowanymi zamówieniami i na przykład przyznanymi rabatami. Odwiedzając strefę klienta, użytkownik może założyć konto, zalogować się na swoje konto, przejrzeć ustawienia konta (i np. zmienić dane teleadresowe, dane kontowe, dane do faktury, itp.), sprawdzić status swojego zamówienia, na bieżąco śledzić proces realizacji zamówienia. Jest to też odpowiednie miejsce dla linków do indywidualnie spersonalizowanych stron programu lojalnościowego. Warto „bombardować” klientów informacji na temat rosnącej puli punktów i uciekającym terminie ich odbioru. Ostatnią z kategorii stron informacyjnych, które umieszczamy w stopce sklepu internetowego jest Strefa zakupów. To tutaj klienci mogą przejść do stron z zestawami kart nowych produktów, zestawami kart produktów wystawionych na promocję, zestawami produktów przecenionych, ostatnich sztuk, itp.. okazji zakupowych. Linki do stron informacyjnych, a niekiedy po prostu linki informacyjne do właściwych podstron na stronie sklepu internetowego, umieszcza się w stopce sklepu. W stopce tej powinny znaleźć się również linki graficzne do konta sprzedawcy na serwisach społecznościowych, formularz zapisu na Newslatter, a także ikonki systemów płatniczych (obsługiwanych form płatności), loga nagród i wyróżnień oraz linki do aplikacji mobilnych sklepu.
Kompleksowe wsparcie Twojej sprzedaży!
Rejestracja, instalacja
Konfiguracja, wdrożenie
Sklep pod klucz. Nie tylko budujemy sklep, ale i konfigurujemy jego menu (tworzymy drzewo kategorii) i stopkę. Budujemy system filtracji, instalujemy wtyczki, konfigurujemy systemy płatności.
Synchronizujemy dane z aplikacjami zewnętrznymi. Integrujemy sklep z programami magazynowymi, księgowymi, serwisami aukcyjnymi i opiniotwórczymi.
Testujemy ścieżkę zakupową. Przeprowadzamy testy procesu zakupowego, aby upewnić się, że klienci mogą łatwo i bez przeszkód dokonać zakupu – od dodania produktu do koszyka, przez płatność, po potwierdzenie zamówienia.
Twój sklep, nasza konfiguracja – sukces na wyciągnięcie ręki!
Integracja i synchronizacja
Konsultacje, szkolenia
Spotykamy się online. Chcesz szybko wdrożyć nowe rozwiązanie? Potrzebujesz konsultacji dla siebie lub swojego zespołu?
Dołącz już teraz do rozmowy przez Google Meet. Umówi się na spotkanie i kliknij ten link: https://meet.google.com/toj-zvjt-wqm
Możesz też otworzyć Meet i wpisać ten kod: toj-zvjt-wqm
Szkolimy z obsługi sklepów, programów logistyczno-magazynowych i serwisów aukcyjnych.
Pozycjonowanie i promocja ADS
Chcesz, aby Twój biznes dominował w wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z naszego pozycjonowania SEO i kampanii ADS!
Zwiększ widoczność swojej strony, przyciągnij więcej klientów i podnieś sprzedaż. My zajmiemy się promocją, a Ty skupisz się na rozwijaniu swojego biznesu.
Spraw, aby Twoja marka była widoczna tam, gdzie klienci jej szukają! Dzięki naszym usługom SEO i efektywnej promocji ADS Twoja strona będzie na szczycie wyników, a kampanie przyciągną ruch, który konwertuje.
Zainwestuj w profesjonalną promocję online i zobacz, jak Twój biznes rośnie!
Dodawanie produktów
Usługi najlepiej oceniane przez klientów
-
Usługa sklep IdoSell wdrożenie konfiguracja
49,00 zł + VATUsługa sklep IdoSell wdrożenie konfiguracja
Świadczymy kompleksowe usługi wdrożeniowe dla sklepów internetowych IdoSell. Oferujemy konfigurację panelu administracyjnego, moderację wyglądu sklepu oraz pełne szkolenia. Dbamy o gospodarkę magazynową, automatyzację procesów oraz integracje z zewnętrznymi platformami, jak Allegro, eBay, czy Google Shopping.
Dzięki naszej pomocy klienci zyskują zoptymalizowane narzędzia sprzedażowe i wsparcie w zarządzaniu zamówieniami, komunikacji z klientami i logistyce. Wykonujemy prace projektowe (szablony HTML/CSS), integracje ERP oraz wdrażamy zaawansowane automatyzacje, które usprawniają funkcjonowanie sklepu i zwiększają efektywność sprzedaży.
49,00 zł + VAT -
Usługa wdrożenie i konfiguracja Apilo integrator Allegro
49,00 zł + VATUsługa wdrożenie i konfiguracja Apilo integrator Allegro
Wdrożenie Apilo – konfiguracja integratora, pobieranie zamówień. Integracja z Allegro i innymi sklepami. Zaprojektowanie drzewa akcji automatycznych. Integracje z kurierami i bramkami płatniczymi. Budowa magazynu – wgranie produktów. Synchronizacja stanów magazynowych i cen. Integracja ERP Subiekt GT NEXO…, I inne prace konfiguracyjne oraz magazynowe .
49,00 zł + VAT -
Usługa Sellasist wdrożenie i konfiguracja integratora
49,00 zł + VATUsługa Sellasist wdrożenie i konfiguracja integratora
Wdrożenie Sellasist – konfiguracja integratora, pobieranie zamówień. Integracja z Allegro i innymi sklepami. Zaprojektowanie drzewa akcji automatycznych. Integracje z kurierami i bramkami płatniczymi. Budowa magazynu – wgranie produktów. Synchronizacja stanów magazynowych i cen. Integracja ERP Subiekt GT NEXO…, I inne prace konfiguracyjne oraz magazynowe .
49,00 zł + VAT -
Promocja!
Wystawianie aukcji KAUFLAND dodawanie produktów
Original price was: 49,00 zł.39,00 złCurrent price is: 39,00 zł. + VATWystawianie aukcji KAUFLAND dodawanie produktów
Original price was: 49,00 zł.39,00 złCurrent price is: 39,00 zł. + VAT