Budowa sklepu internetowego na WordPress WooCommerce

Projektowanie sklepu internetowego z wykorzystaniem silnika WooCommerce. Instalacja oprogramowania na serwerze, konfiguracja ustawień silnika, wgranie szablonu, uruchomienie wtyczek, praca nad układem, budowa drzewa kategorii i systemu filtracji, dodanie produktów, optymalizacja procesów magazynowych i sprzedażowych, ewentualne pozycjonowanie strony w wyszukiwarce oraz inne prace administracyjne.

 

Divi By Elegant Themes

Zapytaj o ofertę

14 + 2 =

49,00  + VAT

Stawka godzinowa.
Stawki akordowe zobacz cennik

+48 790 281 823

Budowa sklepu internetowego na WordPress WooCommerce

Projektowanie i konstruowanie powierzchni e-handlowej o lepszym funkcjonowaniu, wyglądzie i sposobie prezentacji produktów aniżeli dotychczasowe sklepy internetowe. Wykorzystanie wiodącej technologii WordPress WooCommerce Divi. Oprogramowanie nowo postawionej aplikacji WordPress wymaga konfiguracji. Ustawienia formularzy, koszyka i powiadomień. Budujemy strukturę ścieżek zakupowych, tak aby sklep spełniał swoją podstawową funkcję: automatycznie obsługiwał klienta. Dodatkowo konfiguracje magazynu, a więc drzewo kategorii, system filtracji i inne ustawienia kart produktowych (cechy, dodatkowe informacje, lokalizacja elementów).

Jeżeli nie mamy możliwości automatycznego wprowadzenia danych, to wprowadzamy produkty ręcznie. Ręczne wprowadzanie danych, a w tym dodawanie produktów i de facto uzupełnianie kart produktowych (stron produktowych na sklepie internetowym) to jedna z podstawowych czynności, które wykonuje się zarówno na drodze budowy sklepu, jak i jego administracji oraz optymalizacji. Prawidłowe, czyli poprawne dodanie produktów wymaga wprawy i dość dobrej wiedzy o silniku, na którym pracuje dany sklep. Posiadając te atuty zdajemy sobie sprawę z potrzeby odpowiedniej (odwróconej) optymalizacji nazw produktów, kreacji oryginalnych opisów, sformatowania zdjęć do jednego formatu, właściwego podpięcia produktu do kategorii i systemu filtracji.

Następnym krokiem jest opracowanie drzewa kategorii i systemu filtracji. Zasadnicza różnica pomiędzy drzewem kategorii, a systemem filtracji polega na tym, że w obrębie kategorii umieszczamy substytuty („zaspokajające te same potrzeby nabywcy, ale inne ze względu na technologię wytwarzania” [wiki]), a w systemie filtracji cech – dobra komplementarne (uzupełniające się). Problem w budowie drzewa kategorii polega na tym, że kategorie powinny się wzajemnie wykluczać, co w przypadku szerokiej i głębokiej półki asortymentowej może być zadaniem trudnym. Lepiej więc nie łączyć budowy drzewa kategorii z czynnością wprowadzania danych, rozdzielić te dwa procesy, przeprowadzając dla każdego z nich odpowiednią analizę.

Kolejnym zadaniem na drodze budowy sklepu jest system filtracji produktów dla każdej z kategorii. Filtry atrybutowe to niezbędny element każdego sklepu. Pozwalają ograniczyć wyszukiwanie do cech pożądanych przez klienta. Filtry mogą stanowić uzupełnienie drzewa kategorii, a w niektórych przypadkach być dla niego alternatywą. I tak jak w przypadku drzewa kategorii, tak cechy powinny wzajemnie się wykluczać. System filtracji odpowiada na pytania wykluczające się. Produkt na sklepie może być albo taki, albo inny (nigdy taki sam). Przy czym filtry mogą być jednokrotnego wyboru lub wielokrotnego wyboru. Od systemu filtracji na sklepie internetowym zależy wiele z oceny doświadczeń jego użytkowników (Good user experience!). Aby móc cieszyć się dobrze prosperującym serwisem, powinniśmy wykonać jeszcze wiele prac optymalizacyjnych, a w tym zadbać o strony informacyjne i skórkę sklepu. Jego wygląd, wraz z płynnością przejść oraz ofertą będą przekonywać o sukcesie sklepu.

Divi By Elegant Themes

SEO zaplecze sklepu internetowego
[trustindex no-registration=google]

Usługi najlepiej oceniane przez klientów