Wystawianie aukcji na Amazon (każdy rynek)

Wystawianie aukcji na Amazon. Dodawanie produktów bezpośrednio przez serwis, za pomocą Baselinker, w obrębie Amazon Seller Center lub ze sklepu internetowego. Kreacja oryginalnych opisów, profesjonalne tłumaczenie.

Pozycjonowanie aukcji poprzez optymalizację tytułów oraz dobór słów kluczowych w “bullet points” (wypunktowanie najważniejszych cech). Promocja ofert w serwisie i udział w okazjach sprzedażowych. Kontrola stanów magazynowych i cen.

Zapytaj o ofertę

9 + 13 =

49,00  + VAT

Stawka godzinowa.
Stawki akordowe zobacz cennik

+48 790 281 823

Wystawianie aukcji na Amazon (każdy rynek)

Dlaczego Amazon?

Polscy sprzedawcy internetowi mają dość dobre rozeznanie, co do tego, które serwisy mają potencjał sprzedażowy. Najczęściej, jako główne źródło kosztów i przychodów wskazują Allegro. Jeszcze kilka lat temu serwis ten był konkurencyjny na polskim rynku e-commerce. Rosnące koszty i postęp technologii programistycznych poskutkowały wzrostem atrakcyjności sklepów internetowych. Dziś na polskim rynku e-commerce obserwujemy rozwój jeszcze kilku innych marketplaces, takich jak Erli, Empik, Ceneo, Morele.

Rodzime serwisy sprzedażowe są też poddawane testom przez zagraniczne platformy sprzedażowe, takie jak eBay i Amazon. Choć eBay i Amazon nie cieszą się tak dużą popularnością wśród polskich konsumentów, tak mają ogromy potencjał sprzedażowy na rynkach zagranicznych (np. w Niemczech), a ich pozycja w Polsce staje się z roku na rok coraz wyższa. Można śmiało założyć, że dalsza ewolucja rynku e-commerce poskutkuje wzrostem ilości zakupów dokonywanych przez Polaków na Amazon.

Ogólnie rzecz ujmując, branża e-commerce w Polsce rozwija się pod egidą hasła “DYWERSYFIKACJA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ” i myśląc perspektywicznie, celowe jest wystawianie produktów na różnych platformach sprzedażowych. Dywersyfikacja kanałów dystrybucji internetowej, a w praktyce wystawianie aukcji internetowych na różne serwisy aukcyjne, w tym mniej popularny w Polsce, ale rozwojowy rynek Amazon… jest jednym z podstawowych zadań na drodze do zrównoważonego rozwoju firmy handlowej w perspektywie długoterminowej.

Klienci szukają na Amazon produktów lepszej jakości. Na serwisie tym kupuje się takie towary, o które ciężko na Allegro. W oczach konsumentów oferty na Amazon są alternatywą dla tanich produktów z Chin, które można kupić na Alliexpress. Polacy szukających lepszych produktów kupowali dotychczas na Amazon.de. Dziś produkty te można dostać też na polskim odpowiedniku tego portalu. W oczach zachodnich i polskich klientów amerykański potentat sprzedażowy jest atrakcyjnym, bo pewnym miejscem do robienia zakupów produktów wysokojakościowych. Nie tylko leży on na naprzeciwległej wyspie możliwości aniżeli inne serwisy, ale i stanowi kuszącą alternatywę dla archaicznego i mniej bezpiecznego eBay.

Wystaw swoje produkty na Amazon i zdywersyfikuj koszyk sprzedażowy, a Twoimi ofertami zainteresują się klienci szukający lepszych ofert!

Wystawianie aukcji na Amazon

Zajmujemy się wystawianiem profesjonalnych aukcji na serwis Amazon. Dodajemy produkty zgodnie z regulaminem Amazon. Przestrzegamy zasad dotyczących miniaturek i zdjęć produktowych. Najpopularniejszym sposobem wystawiania ofert jest dodanie ich bezpośrednio przez serwis aukcyjny Amazon. Oferty prowadzamy z numerem GTIN (UPC, ISBN, EAN i JAN). Produkty dodajemy pojedynczo oraz hurtowo za pomocą pliku CSV (Inventory Loader). Twoje aukcje możemy dopasować do istniejącej oferty (produktyzacja). Sumiennie wybieramy odpowiednią kategorię produktu i zaawansowane szczegóły oferty (wszystkie istotne, nawet nieobowiązkowe informacje produktu).

Zajmujemy się obsługą funkcji Amazon w zakładce ZARZĄDZANIE ZAPASAMI, a w tym: aktualizujemy oferty, aktywujemy nieaktywne oferty, dodajemy lepsze zdjęcia, wystawiamy oferty w ramach usługi Realizacja przez Amazon (FBA). Jeśli sprzedawca korzysta z abonamentu profesjonalnego, możemy edytować wiele ofert na raz. Rozwiązujemy też problemy z wystawionymi ofertami (optymalizujemy opisy i parametry wpływając na możliwość wyszukiwania ofert).

Zarządzanie ofertami

Oferujemy plasowanie ofert w okienkach sprzedażowych KUP TERAZ (proponowana opcja zakupu – razem z przyciskiem DODAJ DO KOSZYKA). Wyróżniamy produkty na tle innych sprzedawców oferujących ten sam produkt. W tym celu poprawiamy wymagania dotyczące kondycji konta, konkurencyjności cen produktów oraz kosztów i szybkości dostawy, jakości obsługi, a także wskaźnika wadliwych zamówień (ODR). Pamiętaj, że nie musisz być najlepszy! Na stronie produktu wyświetlają się bowiem trzech kolejnych kwalifikujących się sprzedawców. Pozostałe oferty ukryte są pod linkiem WIĘCEJ OPCJI ZAKUPU.

Tworzenie wariantów i pakietów

Produkty odzieżowe lub inne przedmioty wymagające prezentacji różnych wariantów (np. rozmiarów, kolorów, wymiarów) wystawiamy jako nadrzędne i podrzędne (o ile produkty nie różnią się np. marką). Tworzymy rodzinę wariantów z nadrzędnym kodem ASIN, którego jedynym celem jest powiązanie rodziny wariantów (produkt nadrzędny nie jest produktem fizycznym). W zakładce wariantów wybieramy typ wariantów, np. kolor. Czym innym są pakiety, czyli grupy uzupełniających się produktów, które klient może kupić razem ze zniżką, np. telefon i etui. Pakiety uznawane są za poprawne warianty, jeśli są oferowane przez tego samego sprzedawcę, produkty są wobec siebie komplementarne (uzupełniają się), sprzedawca posiada zgodę producenta na umieszczenie ich w pakiecie.

Pomoc w konfiguracji konta Amazon

Oprócz profesjonalnego dodawania produktów na Amazon, w ramach świadczonych usług oferujemy pomoc w konfiguracji konta oraz wsparcie dotyczące obsługi sprzedaży na koncie indywidualnym i profesjonalnym. Rejestracja i odpowiednia konfiguracja konta Amazon wymaga wiedzy na temat zasad i regulaminu sprzedaży w serwisie aukcyjnym Amazon. Oferujemy też pomoc w zmianie ustawień konfiguracji, rozpoczęciu sprzedaży, skonfigurowaniu informacji o koncie, profilu sprzedawcy, płatnościach, sposobach wysyłki i sposobach zwrotu. Zajmujemy się również aktualizacją informacji o zasadach polityki prywatności, stawkach i ograniczeniach wysyłki, opisami w niestandardowych stronach pomocy (np. rozmiarach).

Pomagamy też przy składaniu dokumentów podczas rejestracji oraz konfiguracją uprawień użytkownika (zapewnieniem dostępu pracownikom). Uruchomiamy usługę obliczenia podatku VAT, wystawiania faktur elektronicznych oraz ustawiamy preferencje dotyczące powiadomień oraz innych ustawień konta. Sprzedawcom, którzy realizują wysyłkę pomagamy w zarządzaniu czasem dostawy, ustawiamy szablony wysyłki. Jeśli potrzeby klienta tego wymagają, pomagamy też w zamknięciu konta Amazon.

Konsultacje dotyczące sprzedaży na Amazon

Pomagamy w spełnianiu celi sprzedażowych na Amazon (wskaźnik zamówień anulowanych poniżej 5%, wskaźnik zmiany terminu dostawcy poniżej 10%, wskaźnik późnego rozpoczęcia poniżej 10%, wskaźnik późnego ukończenia poniżej 2%, wskaźnik opinii klientów powyżej 4,7 gwiazdek, wskaźnik gwarancji satysfakcji poniżej 1%, procent perfekcyjnie zrealizowanych zamówień powyżej 95%).

SEO zaplecze sklepu internetowego
[trustindex no-registration=google]

Usługi najlepiej oceniane przez klientów