Konfiguracja Baselinker

automatyczne akcje, kontrola stanów magazynowych

ustawienia menadżera produktów

Konsultacje

Każdemu klientowi oferujemy bezpłatne konsultacje i profesjonalną wycenę prac i zleceń. Odpowiadamy szczegółowo na pytania klientów, piszemy instrukcje i raporty, wyjaśniamy sposób obsługi oprogramowania.

Testy

Przed przystąpieniem do pracy, a także w jej trakcie i na jej zakończenie sprawdzamy i ewentualnie wykonujemy odpowiednie konfiguracje oprogramowania oraz testujemy wprowadzone rozwiązania. Działamy świadomie i rozsądnie. Korzystamy z pomocy wyspecjalizowanych webmasterów. Mamy do dyspozycji grafika i copywritera. Współpracujemy z wyspecjalizowanym biurem tłumaczeń.

 

Technologie

Zajmujemy się budową sklepów internetowych WooCommerce. Pracujemy w technologii DIVI. Zajmujemy się instalacją, konfiguracją, wizualizacją, funkcyjnością, integralnością i automatyzacją procesów magazynowych i sprzedażowych w menadżerze Baselinker. Wykonujemy prace magazynowe i okołomagazynowe na sklepach Woo, PrestaShop, IdoSell i Shoper. Dodajemy produkty i wystawiamy aukcje Amazon, eBay, Allegro.

 

Szkolenia

Przed przystąpieniem do pracy, a także w jej trakcie i na jej zakończenie sprawdzamy i ewentualnie wykonujemy odpowiednie konfiguracje oprogramowania oraz testujemy wprowadzone rozwiązania. Działamy świadomie i rozsądnie. Korzystamy z pomocy wyspecjalizowanych webmasterów. Mamy do dyspozycji grafika i copywritera. Współpracujemy z wyspecjalizowanym biurem tłumaczeń.
Automatyczne akcje baselinker - pełna kontrola procesów sprzedażowych i stanów magazynowych

Nikomu nie trzeba przedstawiać oprogramowania Baselinker. Jest to bowiem znany i ceniony integrator, który sprawdził się jako program do zarządzania zleceniami pochodzącymi z wielu kanałów dystrybucyjnych. Od niedawna też Baselinker stał się rozbudowanym menadżerem do zarządzania zasobami magazynowymi. Dzięki takim funkcjom, jak automatyczne akcje, synchronizacja stanów i cen magazynowych, a także licznym funkcjom integracyjnym i pozostałym konfiguracjom… Można powiedzieć, że Baselinker króluje na polskim rynku oprogramowań e-commerce.

Przyjazny interfejs oprogramowania sprawia, że jest ono przystępne dla nowych użytkowników. Modułowy charakter Baselinker pozwala też rozpocząć pracę bez konieczności uczenia się sposobu funkcjonowania całego systemu. Niemniej jednak obecny, jak i przeszły, stopień rozbudowania tego integratora sprawia, że próba odsłonięcia wszystkich zalet wymagać będzie zagłębienia się w niuanse jego obsługi. Wiedzę na ten temat możemy zdobyć przeglądając blog Baselinker, prosząc o wsparcie support tego oprogramowania lub szkoląc się i korzystając ze wsparcia firm zajmujących się konfiguracją integratora Baselinker.

Baselinker jako integrator

Podstawową funkcją BL jest integracja różnych kanałów logistycznych, sprzedażowych i marketingowych. Oprogramowanie to jest w stanie zintegrować prace i działania sprzedawcy na ponad 30 marketplaces, w tym m.in. Allegro, eBay, Amazon, Arena.pl, Ceneo Kup Teraz, eMag, eRli, Carrefour, Empik, Etsy, Google Shopping, Kaufland.de, Morele, OLX, OtoMoto, itd., itp.. Baselinker pozwala też na integrację z ponad 40 sklepami internetowymi, tak z tymi tworzonymi w modelu komercyjnym, jak Shoper, ShopGold, IdoSell i inne, jak i tymi budowanymi w modelu opensource, jak np. WooCommerce, PrestaShop czy Magento.

Poza integracją z kanałami sprzedażowymi, BL pozwala na zintegrowanie naszych kanałów sprzedażowych z ponad 200 hurtowniami, prawie 80 firmami transportowymi i kurierami, prawie 30 oprogramowaniami pozwalającymi na zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa (typu ERP, ang. Enterprise Resource Planning), ponad 10 firmami księgowymi i ponad 20 innymi aplikacjami pomocnymi w zarządzaniu zleceniami, stanami magazynowymi i innymi procesami. Silną stroną systemu Baselinker jest modułowość i otwartość na współpracę z firmami wdrożeniowymi.

Baselinker jako menadżer zamówień

Jedną z najważniejszych funkcji BL jest zarządzanie zamówieniami napływającymi z różnych kanałów sprzedażowych. Jest to najczęstsza przyczyna, dla której sprzedawcy sięgają po to oprogramowanie. Intuicyjny interfejs i dość prosta konfiguracja integracji serwisów aukcyjnych sprawiają, że oprogramowanie to w krótkim czasie staje się najlepszym przyjacielem sprzedawcy.

Do głównych podfunkcji systemu zarządzania zamówieniami w Baselinker należą automatyczne akcje w połączeniu ze statusami zamówień i powiadomieniami sprzedażowymi. Dzięki tym elementom oprogramowania jesteśmy w stanie w pełni zautomatyzować procesy sprzedażowe i kontrolować ich przebieg. Konfiguracja automatycznych akcji nie należy do najprostszych zadań i wymaga dużej ilości testów. Niemniej jednak czas poświęcony na konfigurację zwraca się w postaci automatyzacji procesów realizacji zamówień. Dzięki automatycznym akcjom zamówienia automatycznie przechodzą do określonych statusów. Właściwe określenie warunków zmiany statusów eliminuje potrzebę ręcznego przenoszenia zamówień, co w praktyce przekłada się na wyeliminowanie błędów i pełną kontrolę procesu realizacji zamówienia oraz stanów magazynowych. Jeśli dodamy do tego obsługę procesów magazynowych za pomocą skanerów kodów kreskowych, to uzyskamy w pełni zautomatyzowany i profesjonalny system magazynowy dostępny niegdyś tylko dla większych i bogatszych firm handlowych.

Baselinker jako menadżer produktów

BL jest też rozbudowanym menadżerem produktów. Może służyć jako centrum dowodzenia lub pośredniczyć w akcjach pomiędzy magazynami zewnętrznymi i serwisami aukcyjnymi. Menadżer produktów BL cechuje nie tylko modułowość, ale i multiplikarność. Możemy bowiem tworzyć drzewa z katalogów i magazynów. Wielość opcji magazynowych. Możliwość tworzenia zestawów, pól dodatkowych dla własnych nazw zmiennych produktowych, importować produkty ze sklepów i hurtowni (a także do). Rozbudowany system magazynowy pozwalający synchronizwać stany, ceny, dostawy i inwentaryzacje.

Terminy realizacji

Jeżeli nie ustalono inaczej, zlecenie realizowane jest bez zbędnej zwłoki (natychmiast) lub w terminie 2 – 3 dni od przyjęcie zlecenia. Staramy się na bierząco informować Państwa o zachodzących pracach, ale część z nich może być niewidoczna lub nieodczuwalna dla Państwa. Bazujemy na sprawozdaniach, mini raportach i konsultacjach końcowych. Ostateczny czas realizacji zlecenia zależny jest od jego specyfikacji, ale nie powinna za bardzo odbiegać od wstępnych wyliczeń

Rozliczenia i rachunki

Bazujemy na współpracy B2B opartej na umowie RODO, Przetwarzania i NDA. Podstawą wyceny i zakresu prac są ustalenia mailowe. Okresowo wysyłamy sprawozdania i rozliczenia. Pracujemy na podstawie zaliczki. Wystawiamy faktury zaliczkowe VAT i faktury końcowe VAT. Szybkie zlecenia można opłacać przez sklep. Wystawiamy faktury VAT.

Poprawki i gwarancje

Cenimy sobie to, że ewentualne poprawki wykonujemy bezpłatnie i udzielamy gwarancji na jakość naszych usług. Dokładamy starań, aby nasze relacje z Państwem oparte były na pewności niskiej cenie, pewności realizacji zlecenia oraz wysokiej jakości usług.

Wykonawca

Frma marketingowo-webmasterska web3promagraco Michał Chechelski. Usługi realizowane zdalnie po wcześniejszych konsultacjach mailowych i telefonicznych. Bezpłatne konsultacje przedzakupowe, gwarancja jakości usług, poprawki w ramach ceny, wdrożenia i szkolenia oraz wsparcie pozakupowe.