Konfiguracja Baselinker
automatyczne akcje, kontrola stanów magazynowych
ustawienia menadżera produktów
Konsultacje | Każdemu klientowi oferujemy bezpłatne konsultacje i profesjonalną wycenę prac i zleceń. Odpowiadamy szczegółowo na pytania klientów, piszemy instrukcje i raporty, wyjaśniamy sposób obsługi oprogramowania. |
Testy | Przed przystąpieniem do pracy, a także w jej trakcie i na jej zakończenie sprawdzamy i ewentualnie wykonujemy odpowiednie konfiguracje oprogramowania oraz testujemy wprowadzone rozwiązania. Działamy świadomie i rozsądnie. Korzystamy z pomocy wyspecjalizowanych webmasterów. Mamy do dyspozycji grafika i copywritera. Współpracujemy z wyspecjalizowanym biurem tłumaczeń. |
Technologie | Zajmujemy się budową sklepów internetowych WooCommerce. Pracujemy w technologii DIVI. Zajmujemy się instalacją, konfiguracją, wizualizacją, funkcyjnością, integralnością i automatyzacją procesów magazynowych i sprzedażowych w menadżerze Baselinker. Wykonujemy prace magazynowe i okołomagazynowe na sklepach Woo, PrestaShop, IdoSell i Shoper. Dodajemy produkty i wystawiamy aukcje Amazon, eBay, Allegro. |
Szkolenia | Przed przystąpieniem do pracy, a także w jej trakcie i na jej zakończenie sprawdzamy i ewentualnie wykonujemy odpowiednie konfiguracje oprogramowania oraz testujemy wprowadzone rozwiązania. Działamy świadomie i rozsądnie. Korzystamy z pomocy wyspecjalizowanych webmasterów. Mamy do dyspozycji grafika i copywritera. Współpracujemy z wyspecjalizowanym biurem tłumaczeń. |
Nikomu nie trzeba przedstawiać oprogramowania Baselinker. Jest to bowiem znany i ceniony integrator, który sprawdził się jako program do zarządzania zleceniami pochodzącymi z wielu kanałów dystrybucyjnych. Od niedawna też Baselinker stał się rozbudowanym menadżerem do zarządzania zasobami magazynowymi. Dzięki takim funkcjom, jak automatyczne akcje, synchronizacja stanów i cen magazynowych, a także licznym funkcjom integracyjnym i pozostałym konfiguracjom… Można powiedzieć, że Baselinker króluje na polskim rynku oprogramowań e-commerce.
Przyjazny interfejs oprogramowania sprawia, że jest ono przystępne dla nowych użytkowników. Modułowy charakter Baselinker pozwala też rozpocząć pracę bez konieczności uczenia się sposobu funkcjonowania całego systemu. Niemniej jednak obecny, jak i przeszły, stopień rozbudowania tego integratora sprawia, że próba odsłonięcia wszystkich zalet wymagać będzie zagłębienia się w niuanse jego obsługi. Wiedzę na ten temat możemy zdobyć przeglądając blog Baselinker, prosząc o wsparcie support tego oprogramowania lub szkoląc się i korzystając ze wsparcia firm zajmujących się konfiguracją integratora Baselinker.
Baselinker jako integrator
Podstawową funkcją BL jest integracja różnych kanałów logistycznych, sprzedażowych i marketingowych. Oprogramowanie to jest w stanie zintegrować prace i działania sprzedawcy na ponad 30 marketplaces, w tym m.in. Allegro, eBay, Amazon, Arena.pl, Ceneo Kup Teraz, eMag, eRli, Carrefour, Empik, Etsy, Google Shopping, Kaufland.de, Morele, OLX, OtoMoto, itd., itp.. Baselinker pozwala też na integrację z ponad 40 sklepami internetowymi, tak z tymi tworzonymi w modelu komercyjnym, jak Shoper, ShopGold, IdoSell i inne, jak i tymi budowanymi w modelu opensource, jak np. WooCommerce, PrestaShop czy Magento.
Poza integracją z kanałami sprzedażowymi, BL pozwala na zintegrowanie naszych kanałów sprzedażowych z ponad 200 hurtowniami, prawie 80 firmami transportowymi i kurierami, prawie 30 oprogramowaniami pozwalającymi na zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa (typu ERP, ang. Enterprise Resource Planning), ponad 10 firmami księgowymi i ponad 20 innymi aplikacjami pomocnymi w zarządzaniu zleceniami, stanami magazynowymi i innymi procesami. Silną stroną systemu Baselinker jest modułowość i otwartość na współpracę z firmami wdrożeniowymi.
Baselinker jako menadżer zamówień
Jedną z najważniejszych funkcji BL jest zarządzanie zamówieniami napływającymi z różnych kanałów sprzedażowych. Jest to najczęstsza przyczyna, dla której sprzedawcy sięgają po to oprogramowanie. Intuicyjny interfejs i dość prosta konfiguracja integracji serwisów aukcyjnych sprawiają, że oprogramowanie to w krótkim czasie staje się najlepszym przyjacielem sprzedawcy.
Do głównych podfunkcji systemu zarządzania zamówieniami w Baselinker należą automatyczne akcje w połączeniu ze statusami zamówień i powiadomieniami sprzedażowymi. Dzięki tym elementom oprogramowania jesteśmy w stanie w pełni zautomatyzować procesy sprzedażowe i kontrolować ich przebieg. Konfiguracja automatycznych akcji nie należy do najprostszych zadań i wymaga dużej ilości testów. Niemniej jednak czas poświęcony na konfigurację zwraca się w postaci automatyzacji procesów realizacji zamówień. Dzięki automatycznym akcjom zamówienia automatycznie przechodzą do określonych statusów. Właściwe określenie warunków zmiany statusów eliminuje potrzebę ręcznego przenoszenia zamówień, co w praktyce przekłada się na wyeliminowanie błędów i pełną kontrolę procesu realizacji zamówienia oraz stanów magazynowych. Jeśli dodamy do tego obsługę procesów magazynowych za pomocą skanerów kodów kreskowych, to uzyskamy w pełni zautomatyzowany i profesjonalny system magazynowy dostępny niegdyś tylko dla większych i bogatszych firm handlowych.
Baselinker jako menadżer produktów
BL jest też rozbudowanym menadżerem produktów. Może służyć jako centrum dowodzenia lub pośredniczyć w akcjach pomiędzy magazynami zewnętrznymi i serwisami aukcyjnymi. Menadżer produktów BL cechuje nie tylko modułowość, ale i multiplikarność. Możemy bowiem tworzyć drzewa z katalogów i magazynów. Wielość opcji magazynowych. Możliwość tworzenia zestawów, pól dodatkowych dla własnych nazw zmiennych produktowych, importować produkty ze sklepów i hurtowni (a także do). Rozbudowany system magazynowy pozwalający synchronizwać stany, ceny, dostawy i inwentaryzacje.
Terminy realizacji
Jeżeli nie ustalono inaczej, zlecenie realizowane jest bez zbędnej zwłoki (natychmiast) lub w terminie 2 – 3 dni od przyjęcie zlecenia. Staramy się na bierząco informować Państwa o zachodzących pracach, ale część z nich może być niewidoczna lub nieodczuwalna dla Państwa. Bazujemy na sprawozdaniach, mini raportach i konsultacjach końcowych. Ostateczny czas realizacji zlecenia zależny jest od jego specyfikacji, ale nie powinna za bardzo odbiegać od wstępnych wyliczeń
Rozliczenia i rachunki
Bazujemy na współpracy B2B opartej na umowie RODO, Przetwarzania i NDA. Podstawą wyceny i zakresu prac są ustalenia mailowe. Okresowo wysyłamy sprawozdania i rozliczenia. Pracujemy na podstawie zaliczki. Wystawiamy faktury zaliczkowe VAT i faktury końcowe VAT. Szybkie zlecenia można opłacać przez sklep. Wystawiamy faktury VAT.
Poprawki i gwarancje
Cenimy sobie to, że ewentualne poprawki wykonujemy bezpłatnie i udzielamy gwarancji na jakość naszych usług. Dokładamy starań, aby nasze relacje z Państwem oparte były na pewności niskiej cenie, pewności realizacji zlecenia oraz wysokiej jakości usług.
-
Opisy produktów na sklep internetowy serwis aukcyjny
49,00 zł + VATOpisy produktów na sklep internetowy serwis aukcyjny
Kreacja oryginalnych treści opisujących produkt na stronie sklepu internetowego lub aukcji. Oryginalne opisy, prezentacje najważniejszych cech produktów. Treści przyciągające uwagę, organiczne SEO.
49,00 zł + VAT -
Budowa sklepu internetowego wooCommerce Divi WordPress
7 000,00 zł + VATBudowa sklepu internetowego wooCommerce Divi WordPress
Projektowanie sklepu internetowego. Rejestracja domeny, instalacja sklepu na serwerze, konfiguracja ustawień, projektowanie szablonu, instalacja wtyczek i aplikacji.
Dodawanie produktów na sklep internetowy. Zbudowanie drzewa kategorii i systemu filtracji. Synchronizacja stanów i cen z oprogramowaniem zewnętrznym.
Pozycjonowanie SEO, administracja sklepu, zarządzanie sprzedażą, kontakt z klientem. Opisy produktowe, artykuły, blogi, social media.
7 000,00 zł + VAT -
Pozycjonowanie sklepu na Facebooku i social mediach
49,00 zł + VATPozycjonowanie sklepu na Facebooku i social mediach
Polecanie produktów i usług użytkownikom social media. Linkowanie z social media do sklepu internetowego. Pisanie artykułów blogowych na potrzeby komunikacji z uczestnikami grup mediów społecznościowych. Prowadzenie profilu, budowa sklepu, promocja ADS na Facebook. Pozyskiwanie linków zewnętrznych, optymalizacja kont medialnych i przekierowywanie użykowników serwisów społecznościowych na sklep.
49,00 zł + VAT -
Dodawanie produktów do sklepu internetowego kreacja opisów
49,00 zł + VATDodawanie produktów do sklepu internetowego kreacja opisów
Wprowadzanie danych produktowych, uzupełnianie kart sklepowych i opisów dla aukcji internetowych, kreacja treści promocyjnych, wypełnianie specyfikacji, nanoszenie zmian.
Kreatywna i zindywidualizowana optymalizacja treści ofert sklepowych, pozycjonowanie serwisu metodą organiczną z wykorzystaniem słów kluczowych i technik SEO.
Profesjonalne dodawanie produktów na magazyny, sklepy i serwisy aukcyjne.
49,00 zł + VAT