Szkolenie z obsługi integratora Baselinker indywidualne grupowe

Pomoc we wdrożeniu się do obsługi Baselinker dla osoby chcącej wystartować ze sprzedażą internetową z wykorzystaniem tego systemu. Umów się już dziś i rozwiąż palący Cię problem. Forma online (zdalny pulpit + telefon). Tłumaczymy działanie systemu i udzielamy wsparcia w rozwiązywaniu konkretnych problemów, również tych konfiguracyjnych i integracyjnych. Pomagamy zrealizować cele i wykonać określone zadania.

Baselinker Partner e-commerce

Zapytaj o ofertę

13 + 6 =

49,00  + VAT

Stawka godzinowa.
Stawki akordowe zobacz cennik

+48 790 281 823

Szkolenie z obsługi integratora Baselinker indywidualne grupowe

Szkolenie z obsługi i konfiguracji Baselinker. Teoretyczne i praktyczne przygotowanie użytkownika oprogramowania do zarządzania zamówieniami i magazynem produktów. Indywidulane konsultacje telefoniczne, wideo-konferencje, szybkie wskazówki e-mail. Bogata wiedza teoretyczna i praktyczna na temat sposobu obsługi i konfiguracji BL. Elastyczne formy kontaktu i czas szkolenia dopasowany do potrzeb i możliwości klienta.

Sposób przeprowadzenia szkolenia dostosowujemy do Państwa indywidualnych potrzeb. Przebieg szkolenia zależy od Państwa potrzeb organizacyjnych i możliwości czasowych. Przed rozpoczęciem rozmów na temat funkcjonowania oprogramowania, sugerujemy wstępne konsultacje mailowe i telefoniczne oraz przeprowadzenie odpowiednich konfiguracji początkowych umożliwiające płynne przeprowadzenie szkolenia.

Udzielamy wsparcia technicznego przy konfiguracji, obsłudze oraz rozbudowie różnych kanałów dystrybucji internetowej. Od kont na serwisach aukcyjnych, po sklepy internetowe i inne oprogramowania. Naszą pracę wykonujemy w oparciu o rozliczenie godzinowe i akordowe w odniesieniu do cennika usług.

Uważamy się za ludzi znających się na swojej pracy i określamy się mianem specjalistów. Jesteśmy jednak ludzi i jako takich cechuje nas ułomność i niedostateczność. Zachęcamy Państwa do relacji opartych na zaufaniu i lojalności oraz ciągłego podnoszenia swojej wiedzy.

Wszystkie informacje niezbędne do przeprowadzenia szkolenia, a także dokumenty konfiguracyjne i inne ważne informacje przekazujemy drogą mailową lub telefoniczną.

Opłaty za usługi mogą Państwo uiścić przelewem przed realizacją zlecenia lub po jego wykonaniu. Oddaliśmy do Państwa dyspozycji portal budowanie-sklepu.pl, na którym można bezpiecznie dokonać przedpłaty za pomocą bramki PayU lub Przelewy24.

Kup szkolenie od 1 godz.Szkolenia z Baselinker, konsultacje, wdrożenia, wsparcie techniczne, konfiguracje | Budowanie sklepu internetowego | Konfiguracja magazynów | Dodawanie produktów (budowanie-sklepu.pl)

Firma web3promagraco Michał Chechelski wystawia faktury VAT.

Firma web3promagraco Michał Chechelski wykonuje szkolenia indywidualne i grupowe dla klientów biznesowych. W ramach szkolenia przeprowadzamy konsultacje telefoniczne lub mailowe, konfigurujemy konto Baselinker i przeprowadzamy wideo konferencje, na której przedstawiamy sposób obsługi oprogramowania Baselinker. Szkolenia elastycznie dostosowujemy do potrzeb organizacyjnych i czasowych naszych klientów.

Naszą domeną jest „satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy”. Szczegóły gwarancji. Gwarantujemy merytoryczne i rzeczowe podejście do problemu, odpowiednie przygotowanie teoretyczne i praktyczne oraz prawidłowe odpowiedzi na większość stawianych przez Państwa pytań.

Konfiguracja oprogramowania

W ramach szkoleń i zindywidualizowanych konsultacji uczymy konfigurowania oprogramowania Baselinker i sposobu jego obsługi. W trakcie rozmów z wykorzystaniem komunikatorów wideo opowiadamy, w jaki sposób konfigurować poszczególne moduły Baselinker, jak dodawać automatyczne akcje, tworzyć szablony mailowe, dodawać nowe moduły logistyczne, dywersyfikować i automatyzować kanały dystrybucji internetowej.

Jesteśmy dyspozycyjni 24 godziny i 7 dni w tygodniu. Wystarczy puścić e-mail, zadzwonić lub połączyć się z nami przez Skype / Teamviewer. Czas szkoleń i konsultacji dostosowany jest do Państwa potrzeb. Rozliczenie godzinowe umożliwia dostosowanie nauki do możliwości budżetowych Państwa firmy. Z naszego wsparcia mogą korzystać zarówno właściciele firm, jak i pracownicy obsługi klienta.

Oprogramowanie Baselinker jest złożonym i codziennie aktualizowanym integratorem wymagającym od swoich użytkowników wiedzy i doświadczenia. Tylko codzienna praca i rozeznanie w zachodzących zmianach pozwalają w pełni wykorzystać potencjał oprogramowania dla rozwoju własnej firmy handlowej w Sieci.

Dodawanie produktów i wystawianie aukcji

W trakcie szkoleń uczymy wykonywania pracy magazynowej na oprogramowaniu Baselinker i wystawiania aukcji na różne serwisy internetowe. Konsultacje i prezentacje z użyciem wideo konferencji pozwolą Państwu na poznanie sposobu funkcjonowania magazynu wewnętrznego Baselinker, automatycznej kontroli stanów magazynowych i masowego wystawiania aukcji. Na praktycznych przykładach pokazujemy, w jaki sposób dokonywać szybkich zmian na aukcjach internetowych i utrzymywać porządek na magazynie.

Nauczenie się oprogramowania Baselinker pozwoli na zwielokrotnienie tempa pracy w Państwa firmie. Pokażemy Państwu jak wykorzystywać potencjał danych (opisów i zdjęć) gromadzonych wśród zasobów magazynowych, jak tworzyć na ich podstawie aukcje internetowe, jak podstawiać różne szablony zmieniające cechy dodatkowe produktów. Dzięki tej wiedzy będą Państwo mogli zwielokrotnić zasięg segmencyjny swoich produktów, stworzyć różne wersje produktów o tych samych rdzeniach i kierować je do różnych grup docelowych w obrębie tego samego rynku.

Automatyzacja, umasowienie i szablonizacja

W trakcie szkolenia pokazujemy, w jaki sposób wykorzystać potencjał oprogramowania Baselinker. Nauczysz się konfigurować automatyczne akcje, tworzyć szablony email i SMS, masowo zmieniać parametry aukcji internetowych, czy wykorzystywać pliki magazynowe do wprowadzania masowych zmian w treściach aukcji. W trakcie konsultacji pokażemy Państwu, w jaki sposób tworzyć i stosownie zmieniać szablony aukcyjne, jak szybko i masowo wzbogacać treści aukcji internetowych o nowe nagłówki, treści, zdjęcia kontekstowe i stopki serwisowe.

Szkolenia i konsultacje dotyczące oprogramowania Baselinker polecamy zarówno osobom, które dopiero zaczynają wykorzystywać to oprogramowanie do celów zarządzania zamówieniami, jak i dla użytkowników średnio-zaawansownych, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę o nowe metody pracy magazynowej, porządkowej i kontrolnej w obrebie oprogramowania Baselinker.

Integracja kont i sklepów

Zarówno nowym, jak i zaawansowanym użytkownikom Baselinker polecamy zindywidualizowane szkolenia z Baselinker, w trakcie których pokażemy i w praktyce wykonamy wszystkie konfiguracje, jak i integracje Baselinker z modułami innych serwisów aukcyjnych, sklepów internetowych, przewoźników, czy hurtowni.

W trakcie konsultacji i wideo prezentacji przedstawiamy sposób obsługi poszczególnych modułów. Tłumaczymy, w jaki sposób działają moduły serwisów aukcyjnych, sklepów, przewoźników, itp.. Na praktycznych przykładach testujemy poprawność działania wtyczek integracyjnych. Przekazujemy wiedzę z zakresu obsługi zamówień, radzenia sobie w sytuacjach nietypowych, rozwiązywania problemów złożonych.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji 24 godziny 7 dni w tygodniu. Czekamy na Państwa kontakt. Dostosowujemy się do Państwa potrzeb organizacyjnych i możliwości czasowych. Jesteśmy otwarci na nietypowe rozwiązania i pracę nad trudnymi problemami.

Najczęściej pomagamy w automatyzacji procesu obsługi zamówień, kontroli stanów magazynowych oraz wystawiania aukcji. W grę wchodzą też tłumaczenia sposobu wykonania celów związanych z automatycznymi akcjami, szablonami email, importowi produktów, obsługi nowego menadżera Baselinker. Baselinker jest rozwiązaniem modułowym i można go sprawnie użytkować znając sposób obsługi tylko jednego z nich… No może dwóch. Integracja jest bowiem niezbędna w minimalnym stopniu. Zazwyczaj sprzedawcy zaczynają od modułu menadżera zamówień, bo jest to system flagowy Baselinker. Jeszcze raz to powtórzę i będę powtarzał w kontekście każdego modułu, cały system Baselinker cieszy się niespotykaną przejrzystością interfejsu. Poza tym miejsce na podium należy się supportowi, wykonawcom i pomysłodawcom tego dzieła. A po tym jak doszedł menadżer produktów, można oczekiwać, że stanie się krokiem milowym w stronę oprogramowania doskonałego. Jako, że system Baselinker to nie jest prosta klatka schodowa, tylko droga przez niemały labirynt. Nowy menadżer produktów Baselinker nieco go powiększa. Choć w dalszym ciągu dostrzec można zarys geniuszu, prosty sposób nałożenia nowych funkcji i utrzymanie modelowego stylu budowy oprogramowania. Przy okazji poprawy błędów i narodzin nowego potencjału pojawiają się komplikacje pod hasłem “w jaki sposób nie pogubić się w sytuacji, kiedy będziemy z niego korzystać?”. I od tego właśnie jest wsparcie, nie tylko wsparcie support Baselinker, ale również pomoc trzeciej ręki, kogoś kto wytłumaczy telefonicznie, wskaże na ekranie komputera, pomoże zrozumieć (samemu czasem trudno) i pomoże rozwiązać trudniejszy problem. Niekiedy też zachodzi potrzeba szybkiego wdrożenia lub rozwiązania kilku problemów na raz. Wymiana korespondencji e-mail, rozmowa telefoniczna ze zdalną obsługą ekranu.

Baselinker Partner e-commerce

SEO zaplecze sklepu internetowego
[trustindex no-registration=google]

Usługi najlepiej oceniane przez klientów