Usługi webmasterskie e-commerce

22 – 470 Zwierzyniec
Formularz kontaktowy

Pon – Pt 10.00 – 18.00
Sobota: 10.00 – 16.00

Budowanie sklepu

strony | magazyny | aukcje

Wystawianie aukcji na Ceneo dodawanie produktów

Wystawianie aukcji na Ceneo – porównywarkę cenową i serwis sprzedażowy oferujący klientom tysiące produktów w atrakcyjnych cenach. Optymalizacja sprzedaży produktów na Ceneo.

Wystawianie ofert produktowych, zarządzanie magazynem i sprzedażą, obsługa klienta, konfiguracja ustawień Ceneo, synchronizacja ofert z systemem magazynowym Baselinker lub serwisem aukcyjnym Allegro.

I inne prace konfiguracyjne oraz magazynowe, tak po stronie sklepu, jak i magazynu oraz serwisu aukcyjnego.

Zapytaj o ofertę

15 + 2 =

Sprzedajesz na Allegro? Wystaw swoje oferty na Ceneo.

Sprzedajesz na Allegro? Wystaw swoje oferty na Ceneo. To nic nie kosztuje. Nie musisz mieć sklepu internetowego. Wystarczy, że masz aukcje na Allegro. Wystaw produkty na Ceneo i powiąż z aukcjami Allegro lub z integruj z Baselinker. Wolisz zapłacić prowizję od przekierowania? Czy wolisz zapłacić prowizję od sprzedaży? Wybór nie jest prosty. Pierwsze wrażenie jest takie, że to prowizja od sprzedaży jest bardziej opłacalna. Niemniej, warto zauważyć, że przekierowanie aukcji na Allegro zwiększa szansę na sprzedaż, bo klient może mieć wykupioną usługę  Allegro Smart i tym sposobem zaoszczędzić na przesyłce.

dodawanie-produktow-ceneo-allegro

Integracja z Allegro lub Baselinker, synchronizacja ze sklepem internetowym

Konfigurujemy ustawienia, zarządzamy magazynem i obsługujemy sprzedaż na największej porównywarce cenowej w Polsce. Odpowiadamy na pytania: Jak skonfigurować, dobrać i jaki model sprzedażowy i integracyjny dobrać?

Czy pobrać oferty z Allegro i przekierować sprzedającego na aukcję Allegro? Czy wystawić z pliku integracyjnego Baselinker w modelu KUP TERAZ? A może przekierować klienta na sklep internetowy? Gdzie wolisz sprzedać, a gdzie jest większa szansa na pozyskanie klienta?

Czy przekierowywać ruch na sklep internetowy w rozliczeniu CPC?

Przekierowywanie ruchu na sklep internetowy w rozliczeniu CPC (cost per click). Wysokie konwersje na stronie: Jeśli Twoja strona generuje wysoką konwersję z ruchu (np. powyżej 3-5%), model CPC może się opłacać, ponieważ ruch przekształca się w sprzedaż.

A może ograniczyć się do sprzedaży „KUP TERAZ”? CPA jako alternatywa dla CPC

  • CPA (cost per acquisition): W tym modelu płacisz tylko za dokonanie zakupu, więc jest bardziej bezpieczny dla sklepów internetowych nastawionych na sprzedaż, ale stawki są często wyższe niż w CPC.

W jaki sposób zsynchronizować oferty na porównywarce cenowej z systemem magazynowym na sklepie? Czy zintegrować Ceneo ze sklepem internetowym? A może powiązać ten serwis z systemem Baselinker? Jak wystawiać aukcje na Ceneo, aby były widoczne i dobrze zoptymalizowane pod kątem widoczności i konkurencyjności?