Blog sklepu artykuły eksperckie zaplecze SEO opisy i treści
Blog to fundament skutecznego pozycjonowania sklepu internetowego i zarazem najprostsza droga do osiągnięcia przez sklep stałej wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwania. Pozycjonowanie organiczne sklepu internetowego za pomocą bloga przekłada się na wzrost odwiedzin w dłuższej perspektywie czasowej. Dobrze napisane artykuły eksperckie o tematyce pokrewnej ze sprzedawanymi produktami przyczynią się do poprawy konwersji i zwiększenia sprzedaży.
Wewnętrzny blog sklepowy, czyli miejsce, gdzie zgromadzone zostają źródła i krótkie wzmianki dot. artykułów pisanych specjalnie po to, aby optymalnie wypełnić treścią strukturę sklepu internetowego. To najważniejsze, bo bodajże najefektywniejsze zadanie na drodze pozycjonowania sklepu w wynikach wyszukiwania. Oczywiście nie sposób tego zrobić tylko pisząc artykuły i zamieszczając je na blogu sklepowym, bo konieczne będzie jeszcze pod-likowywanie tych artykułów, czy to w mediach społecznościowych czy na forach internetowych, a także wysyłanie ich na maile do dotychczasowych klientów.
Fundamentem coraz wyższej pozycji wynikach wyszukiwania, a nade wszystko coraz większej rzeszy klientów w sklepie internetowym jest zapełnianie treści struktury sklepu internetowego i budowanie własnych zewnętrznych struktur informatycznych (portali informacyjnych, stron typu Landing Page, zewnętrznych blogów produktowych). To zawsze procentuje. Pozycjonowanie jest po prostu wielokrotnie tańsze od płatnej promocji.