Szkolenia Baselinker
Szkolenia z Baselinker z wykorzystaniem pulpitu zdalnego to najlepszy sposób na szybkie zapoznanie się ze sposobem funkcjonowania oprogramowania. Już po 3 – 4 godzinach wspólnej analizy pracy oprogramowania, sprzedawca “łapie” orientację co do tego, w jaki sposób poruszać się po interfejsie programu, gdzie znajdują się najważniejsze opcje i w jaki sposób pracować przy wykorzystaniu Baselinker.
Efekty szkolenia
Szkolenie pozwala na zapoznanie się ze sposobem:
- przyjmowania zamówień z allegro i innych serwisów aukcyjnych, marketplaces
- obsługi zamówień ze sklepów internetowych i hurtownii dropshippingowych
- wystawiania paragonów i faktur oraz wykonywania wydruków i eksportów
Wdrażanie i konfiguracja integracji to kolejny krok na drodze do wykorzystania możliwości BL w zakresie połączenia obsługi zamówień z różnych kanałów sprzedaży internetowej. Dzięki szkoleniu handlowiec zapozna się z:
- pobieraniem i wysyłaniem danych z (i do) serwisów aukcyjnych i sklepów
- ustawieniami zamówień, aukcji, synchronizacją statusów, cen i stanów
- automatyczną aktualizacją stanów i cen na wszystkich marketplaces i sklepach
- ustawieniami integracji wtyczek logistycznych, pośredników kurierskich i pocztowych
- synchronizacją danych przesyłanych do biur rachunkowych i wtyczek fiskalnych
Wykorzystywanie magazynu wewnętrznego Baselinker to kolejna zakłada BL, która wymaga szerszego omówienia. Dzięki zdobytej wiedzy sprzedawca nauczy się:
- dodawć produkty do magazynu wewnetrznego
- znaczenia nazw produktów, numerów EAN i symboli SKU
- wprowadzanie opisów produktów wraz z podstawami HTML
- mapowania parametrów z magazynu do serwisu aukcyjnego
- podstaw importowania i eksportowania danych magazynowych
Ostatecznie, dzięki szkoleniom z BL sprzedawca internetowy nauczy się też wystawiania aukcji na takie marketplaces, jak Allegro, eBay i Amazon…, zarządzania aukcjami, wiązania aukcji z produktami (ustanawianie powiązań i synchronizacja danych)… oraz wielu innych aspektów pracy z oprogramowaniem Baselinker