Usługi webmasterskie e-commerce

Współpraca online
Formularz kontaktowy

Pon – Pt 10.00 – 18.00
Sobota: 10.00 – 16.00

Opisy produktów na sklep internetowy serwis aukcyjny

Kreacja oryginalnych treści opisujących produkt na stronie sklepu internetowego lub aukcji. Profesjonalne opisy produktów i usług, prezentacje najważniejszych cech produktów.

Już teraz zwiększ widoczność swojego sklepu w wynikach wyszukiwania dodając treści przyciągające uwagę. Zastosuj organiczne SEO: zoptymalizuj przekaz i dotrzyj do nowych klientów.

Zapytaj o ofertę

13 + 5 =

Spis treści

 

Jak zoptymalizować stronę produktową?

Klienci czytają krótkie, 2-3 akapitowe prezentacje. Osoby odwiedzające sklepy internetowe zagłębiają się w specyfikacje produktowe, analizują oferty pod kątem przejrzystości i kompletności danych sprzedażowych. Fizyczne dowody istnienia produktów pod postacią opisów, specyfikacji i danych technicznych, zdjęć oraz innych mediów stanowią fundament dla właściwej prezentacji oferty w Sieci.

Pozycjonowanie sklepu internetowego metodą organiczną

Pozycjonowanie sklepu internetowego metodą organiczną

Zoptymalizuj swoje strony sprzedażowe pod kątem SEO. Zwiększ ilość tekstu na kartach produktowych, wydłuż czas pobytu gości na stronach z produktami i podnieś sklep w wynikach wyszukiwania. Odchudź swój budżet reklamowy za sprawą organicznego pozycjonowania sklepu internetowego.

Jeśli chcesz, aby Twoje wysiłki nie poszły na marne, powinieneś zadbać o całą kompozycję strony produktowej:

  • przejrzysty design sklepu, zgrabne logo
  • dobrze funkcjonująca wyszukiwarka sklepowa
  • zoptymalizowane menu kategorii
  • menu okruszkowe (poziome)
  • dobrze zoptymalizowane tytułu (nazwy produktu)
  • logo producenta, udogodnienia dla klienta
  • prezentacja produktów powiązanych (cross-selling)
  • dodanie oryginalnego opisu produktowego
  • linkowanie wewnętrzne między podstronami
  • kreacja zdjęć produktowych w obrębie opisu
  • pełna specyfikacja techniczna
  • pliki z instrukcją obsługi
  • polecane produkty dnia
  • stopka z galerią logo producentów i podstronami

Opis właściwy produktu na sklepie internetowym

Nie bez znaczenia jest sam opis produktu. Najważniejsza jest jakość opisu produktowego. Tekst powinien zostać napisany przez copywritera mającego świadomość budowy produktu i usługi. Dobra znajomość zasad SEO i tego co się sprzedaje jest nadrzędna. Kwestią pierwszoplanową jest też znajomość gramatyki języka polskiego.

Struktura treści prezentujących produkt nie powinna być jednolita. Opis powinien składać się z krótkich akapitów. Szyk zdania prosty. Treść sensowna i zrozumiała. W opisie powinny znajdować się wytłuszczenia, wyrazy pisane DUŻYMI LITERAMI (np. nazwa marki, nazwa producenta). Tekst powinien zostać rozdzielony nagłówkami w hierarchii od największego do najmniejszego.

Opisy produktów na sklep internetowy serwis aukcyjny

Opisy produktów na sklep internetowy serwis aukcyjny

 

Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne

Opis produktowy powinien zawierać odnośniki wychodzące do innych podstron w obrębie sklepu, jak i do innych zewnętrznych stron internetowych. Potrzeba są zarówno linki kierujące klientów do innych ofert na sklepie oraz stron informacyjnych, jak i przekierowania kierujące klientów poza sklep. Może wydawać się to dziwne, ale Google promuje takie „dzielenie się” wiedzą i przekierowywanie ruchu do innych obszarów Sieci.

 

Rola zdjęć w prezentacji produktu

Zdjęcia odgrywają kluczową rolę w prezentacji produktów. W galerii zdjęć powinny znajdować się fotografie dobrze przedstawiające wygląd i funkcje produktu. Zdjęcia powinny też znajdować się w obrębie tekstu. To dobra pauza dla czytelnika, który dzięki nim uzyska kontekst użytkowania (zdjęcia pomogą mu wyobrazić sobie użycie produktu w codziennym życiu).

Chcesz wiedzieć więcej na temat zasad SEO pozycjonowania sklepu internetowego?
Zobacz: 20 warunków skutecznego pozycjonowania sklepu

Postaw na strategię długoterminową przynoszącą długofalowe zyski!