Michał Chechelski
CEO Proma&Graco

Pon – Pt 10.00 – 18.00
Sobota: 10.00 – 16.00

Optymalizacja sklepu internetowego – długie opisy produktowe

Optymalizacja treści jako środek do pozycjonowania sklepu w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie organiczne sklepu internetowego poprzez kreację oryginalnych opisów produktowych typu rzeczowego i fachowego w połączeniu ze specyfikacjami, zdjęciami, innymi mediami i odnośnikami do artykułów blogowych.

Poprawianie pozycji sklepu poprzez rozwijanie treści kart produktowych. Optymalizacja wewnętrzna w połączeniu z pozycjonowaniem sklepu w mediach społecznościowych.

Optymalizacja wewnętrzna ważna dla pozycjonowania sklepu w wyszukiwarce internetowej i zwiększenia ruchu na sklepie. Poszerzenie opisów produktowych. Kreacja długich, rzeczowych i fachowych opisów w połączeniu ze specyfikacjami produktowymi, zdjęciami i innymi mediami w układzie Landing Page (przypominającym nowy format Allegro). Ciekawe karty produktowe bogate w naprzemiennie ułożone treści i obrazy. Strony sprzedażowe z fragmentami artykułów i odnośnikami do bloga.

Długie opisy produktowe wpływające bezpośrednio na pozycję kart produktowych w Google. Opisy marketingowe i fachowe. Krótkie 2-3 akapitowe prezentacje najważniejszych cech produktu. Długie 4-5 akapitowe opisy poszerzające wiedzę klientów o sprzedawanych produktach i usługach. Specyfikacje wskazujące najważniejsze atrybuty produktów. Dane techniczne w układach tabelarycznych prezentujące wszystkie informacje ważne dla klienta.

Artykuły około-tematyczne wzmacniające pozycję stron produktowych w rankingach wyszukiwarek. Sprawdzona i skuteczna na dłuższą metę metoda pozycjonowania organicznego sklepu internetowego. Ciekawe treści pomagające klientom zapoznać się z produktami i usługami. Artykuły produktowe, instruktarze, porównania i inne treści SEO dla sklepu WWW.

Pozycjonowanie sklepu w mediach społecznościowych. Udział w dyskusjach grupowych. Prezentacja najciekawszych artykułów, kategorii produktowych oraz stron sprzedażowych. Dyskusje, uwagi, porady z odnośnikami do sklepu. Zwiększanie ruchu na sklepie, zbieranie opinii i doradzanie klientom w podjęciu decyzji.