Wystawianie aukcji na Empik dodawanie produktów
Wystawianie aukcji na Empik– rosnącą w siłę platformę e-commerce z liczną grupą lojalnych klientów. Empik ma w swojej ofercie unikatowe produkty, które trudno znaleźć na innych serwisach sprzedażowych.
Już dziś zarejestruj się jako sprzedawca, a my pomożemy Ci w konfiguracji ustawień, integracji z magazynem lub sklepem oraz prawidłowym – zgodnym z normami Empik i sztuką SEO – wystawianiem aukcji.
Rejestracja i konfiguracja konta
Konfigurujemy ustawienia, zarządzamy magazynem i obsługujemy sprzedaż na rosnącym w siłę serwisie aukcyjnym Empik. Odpowiadamy na pytania: Jak skonfigurować ten serwis aukcyjny i prawidłowo wystawić na nim oferty? W jaki sposób poprawić integrację ofert z produktami na Empik i wyeliminować błędy w synchronizacji? W jaki sposób powiązać oferty z systemem magazynowym Baselinker lub sklepem internetowym (Woocommerce i każdym innym)?Jak wystawiać aukcje na Empik, aby były widoczne i dobrze zoptymalizowane pod względem atrakcyjności i konkurencyjności?
W ramach prac na koncie Empik oferujemy założenie sklepu, konfigurację wysyłek i zwrotów, stworzenie profili pracowniczych. Platforma Empik wymaga również skonfigurowania wysyłek, czyli klas logistycznych (więcej o ustawieniach wysyłek i klas logistycznych na Empik).
Wystawianie aukcji
Zajmujemy się tworzeniem produktów na Empik, uzupełnianiem charakterystyki produktu i oferty. Dobieramy odpowiednią kategorię, tworzymy tytuł oferty zgodny z zasadami SEO, kreujemy oryginalny opis produktowy i specyfikację. Dodajemy też zdjęcia zgodne z wymaganiami Empik.
Poprawianie aukcji
Wystawianie aukcji na Empik zasadniczo różni się od dodawania produktów na innych platformach sprzedażowych. Można powiedzieć, że Empik był pionierem w Polsce, jeśli chodzi o produktyzację i okienka sprzedażowe. Pod tymi względami Empik jest podobny do Amazon. W serwisie widoczne są karty produktowe, do których swoje oferty podpinają różni sprzedawcy. W trakcie wiązania ofert z produktami trzeba uważać, aby dane naszej aukcji zgadzały się z danymi na karcie produktowej. z którą łączymy naszą ofertę. Jeśli np. inny sprzedawca jako pierwszy wystawił produkt z takim samym EAN jaki ma nasza aukcja, ale zaoferował w ramach swojej oferty inny kolor, rozmiar lub większą ilość produktów, to podpinając się do takiej kartoteki produktowej, będziemy zobligowani do wysłania produktu zgodnego z pierwotnym opisem. Najczęstszy błąd nowych sprzedawców na Empik polega na tym, że nie sprawdzają oni, z jakim produktem wiążą swoją aukcję. Do innych problemów należą:
- wystawienie aukcji z nieprawidłowymi danymi lub podpięcie swoich ofert do kartotek produktowych, które wymagają poprawy;
- oznaczenie przez pracownika EMPIK oferty sprzedawcy jako takiej, która wymaga zmiany (np. z powodu braku wymaganej specyfikacji);
- odrzucenie oferty przez pracownika EMPIK jako takiej, która nie spełnia wymogów serwisu;
- wystąpienie innego rodzaju błędu publikacji
Poprawienie aukcji na Empik wymaga indywidualnego podejścia do problemu. Każda aukcja oznaczona jako odrzucona z tego lub innego powodu wymaga odrębnego przejrzenia i naniesienia poprawek zgodnie z uwagami Empik.