Michał Chechelski
CEO Proma&Graco

Pon – Pt 10.00 – 18.00
Sobota: 10.00 – 16.00

Projektowanie stron docelowych zachęcających do konwersji

Wspomóż pozycjonowanie organiczne za pomocą promocji sklepu w Google lub na Facebooku. Wykorzystaj do tego stronę docelową zaprojektowaną specjalnie w celu konwersji ruchu z systemów PPC. Zbieraj leady z wykorzystaniem strony typu Landing Page skupiającej w sobie tylko to, co istotne z punktu widzenia klienta poszukującego konkretnego produktu lub usługi. Monitoruj ruch i efekty wykorzystania budżetu promocyjnego.

Co to jest strona docelowa?

Inne niż organiczne, podejście do zdobywania leadów, klientów, podnoszenia sprzedaży, budowania świadomości.

Zazwyczaj, zgodnie z duchem sztuki seo-marketingowej, strony internetowe są przede wszystkim ładne i szybkie, a do tego rozbudowywane o artykuły eksperckie, linkowanie wewnętrzne. Tym sposobem zdobywa się linki zwrotne i buduje coraz wyższą pozycję w wyszukiwarkach internetowych. Istnieje jednak nieco tańsza, a równie dobra (niekiedy i lepsza) możliwość na zwiększanie sprzedaży. Nie chodzi tu już o pozycjonowanie strony. Nie to jest naszym celem. Celem jest zdobywanie leadów, dzięki dobrze zaprojektowanej stronie internetowej *(najlepiej wielojęzycznej) i odpowiednio dobranej kampanii marketingowej (innej aniżeli pisanie artykułów eksperckich i linkowanie wewnętrzne).

…Kampanii, która opiera się o narzędzia, z których personel firmy korzysta na co dzień, czyli social media. Choć niekoniecznie, bo jest to kwestia potrzeb klienta (rynku docelowego). Niemniej sednem kampanii jest strona internetowa, która jest najważniejszym punktem odniesienia dla klienta. W porównaniu do innych stron, nie jest ona rozbudowanym serwisem, nie zawiera innych podstron, jest witryną prezentującą usługą lub produkt na jednej (nieco dłuższej) stronie WWW.

  • Kampania oparta o stronę internetową do 2000 – 10 000 słów
  • Dwujęzyczna strona internetowa (polsko-angielska)
  • Witryna zbudowana na WordPress DIVI
  • Monotematyczna (1-3 frazy)

 

  • Marketing oparty o linki zwrotne, social media
  • Niski koszt budowy i utrzymania
  • Niski koszt kampanii marketingowych
  • Możliwość zminimalizowania wydatków do poziomu utrzymania domeny i serwera.

 

  • Pomoc wyborze nazwy domeny
  • Serwer pod Wodpress z Redis
  • Instalacja strony na serwerze
  • Konfiguracja serwisu (instalacja wtyczek)
  • Oryginalny szablon graficzny RWD
  • Samoaktualizujący się system

 

  • paczka linków zwrotnych
  • rejestracja w grupach tematycznych na Facebooku
  • składanie ofert

Prosta administracja

System WordPress wooCommerce Divi ze stronami produktowymi, możliwością zmiany szablonu i prowadzenia pełnej obsługi marketingowo-sprzedażowej. Dzięki zastosowaniu szybkich serwerów z dostępem do baz Redis sklepy otwierają się płynnie i sprawiają wrażenie lekkości. Utrzymywanie porządku na sklepie poprzez mądre korzystanie z pamięci i wtyczek pozwala zakładać, że dzięki przemyślanej promocji i pozycjonowaniu uzyskamy wysokie miejsce w Google wśród interesujących nas haseł kluczowych.

Divi By Elegant Themes