Czy chcesz, aby pracownik na magazynie otrzymywał przejrzystą kartę zamówienia? A może chciałbyś zadbać o lepszy wygląd swojej korespondencji email z klientami? Nic prostszego. Za pomocą Baselinker możemy stworzyć:
- interesujące szablony email,
- templatki kart zamówienia
- etykiety nadawcze
- listy wysyłkowe
- raporty z inwentaryzacji,
- spis adresów email
- zbiór przesyłek
- spisy produktów
- faktury i paragony
- inne wydruki i eksporty CSV, XML

Każdy wydruk i eksport można wzbogacić o potrzebne informacje i walory estetyczne, takie jak kod kreskowy, kolorowe tła, tabelki, pogrubienia, podkreślenia, zdjęcia, logo i inne.
Większość zmian w wydrukach i eksportach wprowadzamy za pomocą tagów, czyli haseł przedmiotowych w nawiasach kwadratowych. Budowa przystępnego dla klienta szablonu email czy praktycznej karty zamówienia, wymaga też znajomości HTML, CSS oraz umiejętności zbudowania odpowiedniej struktury sekcji i tagów.
Niekiedy też chcielibyśmy wprowadzić własny tag, którego nie ma w aktualnym zbiorze. Taka modyfikacja też jest możliwa. Inną możliwość dają nam modyfikatory, czyli możliwość tworzenia zależności wynikających z wartości wprowadzonych do tagu. Dla przykładu, możemy ustawić zależność, że jeśli tag [Płatnik chce fakturę] przyjmie wartość 1 (tak chce), to w tym właśnie miejscu zamiast słowa TAK, pojawi się wyrażenie: Faktura.
Spis sekcji możliwych do ustawienia w wydrukach i eksportach Baselinker:
- Zamówienie (informacje podstawowe o zamówieniu)
- Zamówienie -> Produkt (pozycja zamówienia)
- Zamówienie -> Paczka (paczka utworzona w zamówieniu)
- Zamówienie -> Faktura (informacje o fakturze wystawionej do zamówienia)
- Zamówienie -> Faktura -> Pozycja (pozycja faktury)
- Zamówienie » Faktura » Stawki VAT (podsumowanie stawek VAT)
- Zamówienie » Paragon (informacje o paragonie wystawionym do zamówienia)
- Zamówienie -> Paragon -> Pozycja (pozycja paragonu)
- Zamówienie -> Wiadomość (wiadomości do i od klienta)
- Zamówienie -> Historia: Status (historia zmian statusu zamówienia)
- Zamówienie -> Historia: Płatność (historia zmian płatności zamówienia)
- Statystyki (pogrupowane informacje o zamówieniach)
- Spis produktów (pogrupowana lista produktów z zamówień)
- Spis produktów – statystyki (pogrupowana lista produktów z zamówień)
Przykład. Spis tagów dla sekcji [ZAMÓWIENIA]:
Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że mamy kilkanaście sekcji, a w każdej po kilka, lub kilkadziesiąt tagów, to otrzymujemy narzędzie dające duże możliwości kreowania informacji.