Frontpage website WordPress Divi (część 3)

Wygląd fronpage strony internetowej ( strona główna )

W poprzednich wpisach omówiłem pokrótce kilka podstawowych aspektów związanych z zamówieniem projektu strony internetowej ( frontpage ) i jej podstawową optymalizacją ( kilka podstron do menu i kilkadziesiąt podstron zapleczowych z artykułami SEO ). Napisałem przy tym, że warto zadbać o linkowanie wewnętrzne i w następnej kolejności (II faza kampanii) rozwijać social media ( komentarze w grupach społecznościowych ). Teraz pokrótce omówię budowę strony głównej.

Wymagania co do strony głównej są jasne: ma być szybka ( do tego służy Google Speed Test ) i przejrzysta. Strona główna ma dawać jasny komunikat: jestem tu i świadczę profesjonalne usługi – moje produkty są godne polecenia. Strona główna nie musi być od razu platynowa, należy unikać przesycenia mediami, zbyt długimi opisami, zbyt dużą ilością linków i zbyt dużą wysokości (długością). Nikt nie lubi zbyt długich, za ciężkich i niezrozumiałych stron internetowych, które tylko świecą ciężkim blaskiem zdjęć i filmów. Strona internetowa ma być konkretna, tak samo jak konkretna jest usługa / produkt, który promuje.