Gwarancja usług
- Wykonawcą usług jest firma web3promagraco Michał Chechelski z siedzibą w Turzyniec 115, 22-470 Zwierzyniec. REGON: 369 271 405, NIP: 676 223 74 42. Właścicielem firmy, zarządcą, administratorem i głównym wykonawcą prac jest licencjonowany specjalista ds. polityki ekonomicznej Michał Chechelski. Tel.: 790 281 823, e-mail: web3promagraco@gmail.com.
- Zamawiający – osoba prawna, przedstawiciel firmy lub instytucji zwany też Zleceniodawcą zawiera umowę wykonania usługi za sprawą wymiany korespondencji e-mail, w ramach której następuje wymiana opinii, zaleceń i wytycznych dotyczących określonych zadań potwierdzonej zgodą na rozpoczęcie prac, lub poprzez dokonanie zakupu usług z katalogu budowanie-sklepu.pl/sklep/ (wg numeru klienta) z dnia potwierdzenia zakupu (przyjęcia i zaakceptowania wpłaty).
- Zleceniobiorca, zwany też wykonawcą poprzez wymianę korespondencji e-mail oraz prezentację własnej wizji i warunków realizacji zlecenia, godzi się i informuje zleceniobiorcą o formie i przebiegu realizacji zlecenia.
- Wykonawca gwarantuje profesjonalne wykonanie zlecenia zgodnie z przyjętymi kryteriami i wytycznymi, posiadaną wiedzą, umiejętnościami oraz praktycznymi możliwościami.
- Gwarancja obejmuje swoim zakresem rzeczowym prace marketingowe, copywriting oraz konfiguracje oprogramowania zawarte w przedmiocie umowy. Okres gwarancji jest jednakowy dla całego w/w zakresu rzeczowego.
- W przypadku, gdy z oprogramowania lub innej aplikacji, w której były przeprowadzone prace marketingowe objęte zakresem niniejszej gwarancji, będzie korzystał inny podmiot (zwany dalej Użytkownikiem) niż Zamawiający, Zamawiający upoważnia ten podmiot do zgłaszania ewentualnych wad.
- Wykonawca oświadcza, że wykonane prace, użyte materiały i zainstalowane oprogramowanie posiadają dopuszczenia do obrotu w myśl prawa i pozwalają na prawidłowe użytkowanie oprogramowania.
- W przypadku ujawnienia się wady w zakresie przedmiotowym objętym gwarancją Zamawiający (lub Użytkownik) dokona zgłoszenia Wykonawcy tego faktu w terminie 7 dni roboczych od jego wystąpienia (zauważenia). Zgłoszenie dokonane zostanie pisemnie na e-mail – zgodnie z danymi wskazanym przez Wykonawcę w nagłówku niniejszego pisma. Wykonawca zobowiązany jest usunąć na własny koszt zgłoszoną wadę w możliwie jak najszybszym terminie (bez zbędnej zwłoki), o ile reklamowany aspekt oprogramowania znajdował się w obrębie prac zleconych wykonawcy (lub jasno albo pośrednio z nich wynikał).
- W przypadku zgłoszenia wady uniemożliwiającej dalszą prawidłową eksploatacją lub powodującą zagrożenie funkcjonowania, wada zostanie usunięta niezwłocznie – nie później niż 3 dni od daty zawiadomienia.
- Pozostałe wady nieskutkujące zagrożeniem krytycznym obsługi oprogramowania, i niewykluczające eksploatacji obiektu, Wykonawca usunie w terminie 14 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego lub Użytkownika.
- Jeżeli Wykonawca nie usunie wady www. terminach, Zamawiający po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do usunięcia wady w terminie 14 dni, będzie miał prawo usunąć wadę we własnym zakresie, lub przez podmiot trzeci na koszt Wykonawcy, ze środków „zabezpieczenia prawidłowego wykonania umowy na czas rękojmi i gwarancji”.
- Zgodnie z art. 581 Kodeksu cywilnego w przypadku wymiany rzeczy na nową lub też po dokonaniu istotnych napraw w rzeczy termin gwarancji liczy się na nowo. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
- W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego usunięcia wszystkich zgłoszonych wad, o których został powiadomiony przez Zamawiającego.
- Fakt skutecznego usunięcia wady każdorazowo wymaga potwierdzenia na piśmie przez Wykonawcę i Zamawiającego (i Użytkownika jeżeli składał zawiadomienie o usterce).
- Jeśli w ramach prac wykonanych zgodnie z Umową zainstalowano urządzenia, instalacje, systemy itp., co do których producent/dostawca żąda odpłatnego, obligatoryjnego serwisowania przez autoryzowane jednostki, Wykonawca przed ich zainstalowaniem informuje o tym Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za serwisowanie ww. elementów i ponosi jego koszty w okresie gwarancji.
- Jeśli na zainstalowanych w ramach prac marketingowych, copywritingu i konfiguracji wykonanych zgodnie z Umową urządzenia, materiały, instalacje, systemy producent/dostawca udziela gwarancji dłuższej niż okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, to Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dotyczące tych gwarancji w ostatnim dniu udzielonej przez siebie gwarancji.