Prosta optymalizacja sklepu internetowego. 3 kroki do lepszych wyników

Witam serdecznie wszystkich tych, którzy z sobie tylko znanych przyczyn chcą poprawić pozycję sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania. Część uwag będzie miała charakter uniwersalny, mniejszy procent odnosił się będzie do sklepu WooCommerce. Obiecuję być wylewnym, nie szczędzić tłumaczeń i szybko dojść do celu.

Często piszę po to, aby utrwalić sobie zdobyte informacje. Nierzadko spośród konkurujących ze sobą tematów wybieram takie, z których najprędzej skorzystam po latach. Często gdzieś mi to umyka, ale zazwyczaj się przydaje.

Przede wszystkim chciałbym zacząć od truizmu, o którym często zapominamy. Istnieje ścisła zależność między doświadczeniem w zarządzaniu projektami webmasterskimi, budżetem i jakością wykonania. Niepowodzenie może wynikać z niskiego poziomu jednego z tych współczynników. Niestety często przyczyną upadku projektu jest brak doświadczenia.