Dynamiczny wpis związany z produktem i usługą. Miejsce docelowego przekierowania ruchu z podstron produktowych i Facebooka. Komunikacja z lojalnymi klientami i “szperaczami” (turyści z facebook i szukający nowości). Pozycjonowanie kierunkowe produkt + facebook = wpis na sklepie. Oczekiwana korzyść długoterminowa w perspektywie krótkoterminowej.
Opis produktowy z odnośnikiem do wpisu, zajawka na Facebooka z przekierowaniem na sklep (podstronę wpisu lub produkt). Korzyści sytuacyjne: chwilowy wzrost ruchu na sklepie, wzrost zainteresowania (opinie, hejt), zapytania ofertowe. Kilkukrotne zaaplikowanie wtyczki w perspektywie krótkoterminowej (konkretna ilość zależna od przedmiotu) uruchomi proces pozycjonowania organicznego i doczeka się stałego ruchu oddolnego na widocznym poziomie (przekroczenie Rubikonu).
Wpisy rosną do pewnego poziomu i wspierają ruch strony głównej. Z czasem warto poprawić atrakcyjność wpisów, podlinkować je wzajemnie. Po pewnym czasie ich wartość zaczyna spadać. Można poprawiać lub kreować dalej nowe.
Ruch też może pochodzić z YouTube, Instagram, serwisu informacyjnego, innego miejsca promocji. Z czasem warto zmienić sposób promocji. Okresowo włączamy promocję (reklamę). Podlinkowanie następnych produktów można wyłączyć. W krótkim czasie na sklepie pozostają wpisy i kilka podlinkowanych produktów.
Krytyka metody. Brak efektów sygnalizuje problem fundamentalny.